Lite Nytt..

Jag har skapat LITE under veckan som gått, inte så mycket som jag velat o varit sugen
på men det är alltid nåt. Maken har ju varit påskledig i fyra sköna dagar så jag har umgåtts
lite med honom såklart!! Inte alltid så kul för honom att jag sitter o pysslar för mig själv
när vi kan göra nåt annat när vi har ledigt tillsammans...
Önskar bara att det var bättre väder, det mesta av helgen regnade o blåste bort.
Men vi fick en del gjort, var på Ikea två rundor, första rundan för att köpa ny hylla
 till sonen rum. Det blev sååååå bra, jag var ett tag sugen på att byta rum med
honom när det var klart....Så köpte vi den coolaste nalleförvaringen till honom...
Ett nät i form av en stjärna som kan hängas upp både på väggen o i taket.
Vi spände upp den på ena väggen som varit tom, tryckte ner nallarna i den
o det är sååå tufft. Den kostade futtiga 19:- så alla ni som har en massa keldjur
överallt i barnens rum: KÖP DEN!!!

image16

Så till pysslet, jag slängde ihop en Lo till bröllopsalbumet, blev sådär...ville skapa nåt
när det kliade o rotade fram bilder...visst den passar de andra...

image17

Texten kunde varit bättre, som tex att jag ville vara prinsessa
PÅ MIN BRÖLLOPSDAG el nåt.. sen var jag för lat för att kolla
upp hur det nu var favoritblomman stavades...GERBRAnåt....


Så har Farfar fyllt år...inte min då utan litens...hihi.
Boxen blev jag nöjd med o äntligen blev jag av med alla papper utom ett ur
Crates "Avenue", har ju nämnt innan att jag inte gillar de riktigt, jag som
annars är djupt förälskad i allt de gjort.

image18

Det tunna svarta bandet runt locket var allt jag hade hemma som passade in, skulle nog
 velat att det var lite kraftigare, att det fyllde upp lite mer lixom men vad gör man..
men det är ju inte försent att göra nåt åt det..

Insidan....

image19

Har gjort den efter pysselgummans "braiga" mall o tips i Scrapbooking m.m...
men det har jag nog redan nämnt....hmmm.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jättefina alster! Jag älskar Crates alla papper!!

2007-04-10 @ 19:55:42
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com/
Postat av: Anzan

Den där lådan är ju så jä-la snygg!!!! Perfekt val av papper...ska nog köpa dem ändå. De passar verkligen till alla foton!! TACK för inspirationen!
Grymt snyggt hår oxå!

2007-04-12 @ 20:01:40
URL: http://annalennstrom.blogg.se
Postat av: Anna (ronjabus)

Vilket underbart album! Så jäkla snyggt!

2007-04-22 @ 21:58:10
URL: http://asanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0