Nu ÄR det varmt..

...tycker till o med jag!
Jag älskar värme o att lapa sol. Jag är en riktig höna
som fryser jämnt o ständigt men nu j*vlar håller jag på at rinna bort!!
Har varit ute med Liten i trädgården o byggt sandkakor, spelat boll (nåja)
o vattnat blommor...ätit ett par jordgubbar. Förstår inte, min son VÄGRAR att
smaka på dessa  röda delikatesser. Jag höll på att få värmeslag efter en halvtimme,
sprang ut o in med Liten o fyllde på vätska.
Ändå har jag gjort ett tappert försök nu med att få lite färg på denna vinterbleka kropp.
La sonen för e.m vilan o slängde mig på solsängen...nu en timme senare ger jag upp.
Det är FÖR varmt för att ligga still, men inte gnälla...jag ÄLSKAR det,
önskar att det alltid vore såhär...hmm.

Nu ska jag surfa lite o sen beger jag mig till jobbet,
hej då familjen ses på Måndagmorgon typ.
Har tagit på mig extra helger så jag jobbar alla i Juni..
Kul nu ju när det är vackert väder.
*tänk på pengarna, tänk på pengarna*

Kommentarer
Postat av: eldh

Kämpa på på jobbet! (Det blir ju scrappengar...) // Elin

2007-06-09 @ 11:39:46
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: kaad4802

Men visst är det varm *lycklig* Jag blir helt salig när det är sånt här väder, tråkigt att jobba bara, sitta på kontor är ju inte det man helst gör när solen skiner. Hoppas att det går bra på jobbet, fortsätt att fokusera pengar så går tiden snabbt =)
Kram Kajsa

2007-06-11 @ 20:31:14
URL: http://kaad4802.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0