Jobbar mig igenom en block..

Japp, har drabbats utav denna ondska en gång till men det är kanske inte sååå konstigt.
Har beslutat mig för att tvinga mig att scrappa för att jobba mig igenom den.
Det syns dessvärre på mina Los men va fasen, huvudsaken är ju att jag försöker.

Håll till godo.

image26

Jobbade på denna igår, den tog sin tid.
Velade med både papper o foton i flera timmar... satt lite o gick, satt igen o gick igen...
Ni vet säkert hur det är. Tillsist plockade jag fram Webmosters skiss i senast tidningen
o gick lite efter den...gillar skissen massor o den kommer att användas igen,
förhoppningsvis med ett bättre resultat.
Just nu är allt fel med den, men nu är den såhär o jag lär ju alltid att minnas den
o varför den är "så fel".

Nästa är efter skissen som Jane la ut när hon hade Cybercrop...
Blev jätteglad när jag såg det för jag har aldrig varit med  på en sån,
har alldid jobbat när de dyker upp.
Dessvärre höll inte lyckan i sålänge, ett par timmar senare blev ju Prinsen sjuk
o resten vet ni....så bidraget har legat på mitt bord ett tag o det är ju dags att fota
den o visa upp den nu...
Det kommer väl fler Croppar en dag som jag kan vara med på!!

image27

inte heller riktigt "jag" men ibland blir det som blir...

Kommentarer
Postat av: carina

Jaaaaaaaaaaaa!!! äntligen lite nytt ifrån dig, som jag har längtat=) nu ska du inte vara så själv kritisk!! layouterna är ju hur fina som helst,tycker du ska vara stolt över dom, därmed basta=) Tack så JÄTTE JÄTTE mycket för den fina kommentaren i min blogg, jag blev så otroligt glad!
kramar

2007-05-16 @ 13:43:42
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Mette

Jättefina layouter!
Du är så himla duktig på att få till fina detaljer och dekorationer på dina LO:s!
Gillar verkligen ditt sätt att scrappa!

Kram
Mette

2007-05-16 @ 18:58:52
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Ingela

Supersnyggt, gillar den gröne massor.

2007-05-17 @ 19:29:12
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: favvismaria

Hä hitta man visst en blogg man itne varit på innan.. Å fina grejer e här me! Här kommer jag nog tillbaka igen=) ha d bra!

2007-06-08 @ 00:39:10
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0