Babbel..

Kände att jag vill skriva lite..inte för att jag vet vad med nåt.
Allt är bra med oss alla o Tack för lyckönskningarna o söta
ord om både bebisen som flyttat in o om min senaste LO!!
Ni är så goa!!

Sitter här o smuttar must som jag älskar...slösurfar.
Lääängtar enormt efter "Snowday" som jag beställde
för ett tag sen..förstår inte var det blir av!!
Kan det vara så att butiksinnehavaren har fler kunder än mig
att måna om....?

Vi har ju haft KALAS här hemma oxå..
Liten fyllde 2 År i Onsdags o tiden går ju skrämmande
fort...2 År redan...hur gammal är jag nu igen....
Han fick massor av fina presenter o pappa bakade tårtan..

Ja, förra året bakade vi vars en till kalaset...
Jag gjorde min från noll..till o med bottnarna bakades...
Jag gjorde med massor av choklad (kvinna som man är)
o maken körde klassisk med frukter...
Vilken gick....HANS såklart...fick äta min egen tills det sprutade ur öronen,
och GOD VAR DEN!!!
Men det var naturligtvis pappas oxå!!

Som jag babblar skit o onödigt skrafs men men..

Har en ny Lo på g...den ligger fördigmonterad på bordet.
Ska bara få dit dekosar o text.

Så har jag temat till en i huvudet :
Jag har jobbat kväll o kommer hem 22:30.
Öppnar ytterdörren o hör att Liten är vaken i sin säng.
-Sover inte han?
-Neeej, han ligger bara o sjunger!! svarar maken..
(Han somnar till en skiva med Gonattvisor)
Så hör jag....NEEEEEEEEEOOOOOOOO....neeeeeeeeeeeoooo..
Går in i rummet o tittar frågandes på honom medans
han fortsätter...NEEEEEOOOOOOOOO neeeeeooooooo
Då hör jag o förstår...

Han är ju sååå söt...han ligger alltså o sjunger med till
Mio, min Mio...UNDERBART eller hur!!

Psst...kanske ska tillägga att han heter Neo...:-)
Tack för tiden!!

Kommentarer
Postat av: Anzan

Vet du...vi har haft en helt grym helg, och därmed är min Måndagsångest lite värre än vanligt. Dessutom har en kollega gjort det än mindre roligt att vara här med en syrlig kommentar såhär på morgonen - men så läste jag om "neeeeeeoooooooo" och hjärtat ler igen!!! :)

TACK söta du för att du bloggar om "skit och onödigt kraffs" *KRAM*

2007-11-26 @ 08:12:35
URL: http://annalennstrom.blogg.se
Postat av: Åsis

så sött!
Grattis till den väntade tillökningen, jag är också gravid och kan stämma in i att man blir lite off med både scraptorka och viss bloggtorka :)
Men vilken fin Lo du gjort, harmonisk och alldeles underbar.
/Anna

2007-11-26 @ 09:15:29
URL: http://annaastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0