Ingen Bebis...

..i sikte ännu, jag mår bra men börjar tröttna på telefonsamtal
nu som undrar om jag inte känner nåt, kommer den inte snart, hur går det osv osv.

Men, VILKEN MAN JAG HAR!!!
Idag kom han hem från jobbet o började prata om ett PS3-spel
som släppps idag, inget som han varit intresserad av innan men nu så...
Blabla, jag tyckte att han visst kunde köpa det om han nu ville ha det..
Sagt o gjort, han tar med sig min dotter o drar iväg,
kommer hem en stund senare med ett paket till mig!

-Varsågod älskling, en förlossningspresent! Öppna den nu eller efter..
Jag kunde givetvis inte hålla mig..men han ändå fråga om det var nåt
som jag önskat mig eller pratat om...
-Njää, jag tror inte det...men det är inga sånnadära scrappapper...

Kastar mig över det o med sonens hjälp får jag av pappret..
Han har köpt ett portabelt Playstation till mig!!!
3 filmer o två spel fick jag med...GALET VA??
Gissa om jag blev glad..
-Du behöver ju inte följa med till förlossningen när det är dags!!

Vilken grej det är...
Man kan alltså surfa, spela spel, lyssna på musik, kolla på film...
U name it o jag ÄLSKAR DEN!!

Kommentarer
Postat av: Mette

Hmmmm.... Kommer ihåg när jag gick över tiden 2 dagar med min mellantös... Alla som ringde de där två dagarna och undrade om det inte kommit någon bebis än... Jobbigt!

Men du! Vilken gullig man du har!
En sån makapär vill jag också ha! :)

Kramen
Mette

2008-04-29 @ 22:54:47
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Karolina

Oj, oj inte illa. Överrskningar är ju alltid välkomna. Då kan jag ju gissa vad det är du pysslar med idag :) inte scrappar du i alla fall.

2008-04-30 @ 08:39:23
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken cool grej! Vilken härlig överraskning!

2008-04-30 @ 09:13:46
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: ronjabus/Anna

Visst är det en härlig känsla att få bli överaskad när man minst anar det! Kul grej du fick. Nu har du lite att grejja med innan bebisen kommer!

2008-04-30 @ 09:36:42
URL: http://www.asanden.se
Postat av: Jeja

Känner igen det där med att alla frågar och frågar. Albin drog över tiden med 9 dagar, och Agnes 13 dagar. Till slut var jag så trött på alla frågor så jag ville inte över huvud taget gå ut och träffa någon...
Men vad kul med ett spel, du :-) Och lycka till, när det än är dags!

Kram Jenny

2008-04-30 @ 10:24:31
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0