Vet att jag är tråkig.

Men den som väntat...får vänta en dag till om fotovädret tillåter.
Idag har jag nämligen färdigställt nåt som jag själv (skrytare här) anser
vara  det finaste jag gjort, utan tvekan!
Den är vacker, slarvig, detaljerad..hmm..
Egentligen skulle jag skickat in den till Karins utmaning hos Scrapaddicted
men tog naturligtvis, som vanligt, fel på datumet för sista dagen att skicka in.
Blev grymt besviken o arg på mig själv men va fasen..den är grym ändå!

Annars är det bra här, förutom förkylningar, hosta o spyor hos barnen.
Inatt vaknade Neo som vanligt nu förtiden runt midnatt o kom tassande in till oss.
Hostade inte så farligt som de senaste dagarna (han var hos doktorn i Ons o fick
inhalera dubbel dos Ventolin o fick 8 kortisontabletter) i normala fall klättrar han bara
upp hos oss i sängen o ser till att han får plats..:-/
Men inatt somnade han inte om.. Vi försökte med allt jag lovar.
Klockan 02 när han sovit en kvart o Mange lagt sig på golvet på en madrass reser han sig upp,
så hör jag bara en stoooort plask..
Japp, det var typ två liter spya som landade i sängen, Mange rusar upp för att hämta papper o handduk,
han inser inte mängden som kom..
Han kommer tillbaka precis EFTER den andra satsen med minst lika mycket precis landat..
Alla var lika chockade tror jag, att så mycket vätska får plats i den lilla kroppen.
Sen blev det till att duscha barn, Loppan vaknade såklart hon med men klarade sig från stänket.
Täcket som var värst hamnade i tvättmaskinen direkt o resten av täcken, lakan o kläder fick
vi slänga i badkaret.. Ny bäddmadrass till maken måste inhandlas..min klarade sig tack o lov.
Strax efter 03 stupade lilla familjen i sängen igen...utan bäddmadrass o med filtar o påslakan.
Fy fasen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fyy så jobbigt! Det är aldrig kul när sådant händer och speciellt inte när det blir massvis med tvätt och dessutom inhandlande av nya grejer, för såna lukter och så är ju allt annat än lätt att få bort..Hoppas det tillfrisknas snabbt hemma hos dig!

2008-12-12 @ 18:04:42
URL: http://joona.se
Postat av: Pimmi

Fy vilken hemsk natt ni har haft hoppas verkligen att ni får sova bättre i kväll och att ni mår bättre allihopa. Längtar massor efter att få se din allra finaste LO, med tanka på hur fint allt annat är så är jag så förväntasfull, det ska bli så kul. Sen är det så roligt när man får va nöjd själv också i scrapvärlden finns ingen skrytare :) Kram Emma

2008-12-12 @ 18:07:54
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0