Gott Nytt År

image56


Tjohooo...årets första dag o jag är scrapsugen men kommer antagligen inte att
hinna skapa nåt, vi har massor med projkt på G här hemma.
Bl.a har vi nu i helgen kastat ut alla möbler i allrummet..
En öppen yta i vårt hus som var "stängt" med ett hörnskrivbord i bok,
en jätte-klösvägg (som min man byggde) till vår kattprins som inte finns mer.
Även en Expedithylla från IKEA stod här som en rumsavd...gräsligt!
Fick en jättebra ide i fredagsmorse (kunde inte sova) o den förverkligades
nu i helgen o det  är såååå snyggt....
Vidare slängde vi ut vårt kaffebord i Vrummet...stod inte ut med att putsa glasskivan
mer så utan någon efterträdare åkte det ut....tillsammans med en del annat..
Snacka om befrielse!!!


Så måste jag ju visa mitt senaste alster...alster, så FIIINT det låter.
En Lo om när sonen sover...kom på att jag knappt har någon sådan på honom o
försökte kombinera den med lite ord han säger.
Det går i en ryslig fart nu med pratet...det kommer nya ord o meningar varje dag
nu o jag har lite ångest över att jag inte hinner med...älskade Liten!!

Ordlistan:
Pommas: Pyjamas
Menni: Välling
Nattiti....hmm ;-)

image58

Har jobbat efter en av Webmosters skisser...nr 126

Kommentarer
Postat av: carina

Sååå fin!!! gillar verkligen alla detaljer!!
va härligt att slänga ut "gammalt bråte" och fixa till det, som man verkligen vill ha det. vi håller också på att ordna
våra rum här hemma, men det går saaaaaakta=) Kram och god fortsättning!

2008-01-01 @ 17:23:49
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: ulrika_m

Det var en riktigt fin LO! Gillar färgerna, och så är det en så bra idé att föreviga de där första orden, jättefint!

2008-01-03 @ 11:09:05
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0