Lite har jag skapat..

Jodå...
Lite alster har jag scrappat på senaste.
Känns ju rätt tjatigt att ens ta upp det men det där med att ta foton
såhär års är ju omöjligt...det är precis som ALLA andra skriver.
Jag har ett gäng som får väntas på helt enkelt..
En kan jag visa o det är nåt så enkelt som en 15 minutare som
jag slängde ihop för ett par dagar sedan.. medans maken
tittade på Handboll o barnen gjorde nåt annat...
Den var rätt skoj att göra..just för att den blev gjord så snabbt
o kliet i fingrarna gick över för en liiiten stund!
image66

Ser att man inte kan se "Annyt" i den alls... kanske letar jag efter en ny stil...omedvetet
i så fall för jag trivs rätt bra med "Annyt"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0