{SkaparLusten}

Tjohoo nu händer det grejjer på SkaparLusten!!


Månadsteman:
Varje månad kommer vi att ha ett Tema på SkaparLustens blogg.
Varje Söndag kommer Mette (som är Junis Värdinna thihi) att lägga
ut en utmaning att skapa efter, med temat i bakhuvudet förståss.
Denna månads Tema är: SOMMAR

Första utmaning ut är en Materialutmaning:
Skapa med tre olika pappersleverantörer..(mönstrade)
Använd Knappar
Stämpla

Här kommer mitt bidrag till den utmaningen:

Kika in på SkaparLustens blogg för mer info och inspiration!!



MÅNADSPAKETEN!!
!!
Denna månaden fick vi i Teamet plocka ihop vars ett paket o
gissa om det var skojj!!! O vilken utmaning!!
Mitt paket..som såklart är skitfint ;-) går i bleka MM´s papper
med en touch av galna Sassafrass...
HÄR kan du se mitt paket, klicka gärna vidare o spana in
mina kollegors paket, allas "sidor" finns med!!
Om du nu skulle vara så kul att du råkar köpa "mitt" paket...
hojta gärna till så jag kan komma o beundra!!

Inspiration:




Visst kan man chalka Thickers...


To be continued...


Kommentarer
Postat av: Fia

Asså näeee, jag svimmar så läckra grejor!!!

2008-06-02 @ 22:33:05
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Mette

Dina senaste DT-alster är bara sååååå himla fina!

Så underbart läckra i Annyt-stil. :)



Kram

Mette

2008-06-03 @ 22:03:30
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: malin

men... så fint... jag tror jag smäller av :) helt underbara skapelser kram

2008-06-13 @ 12:55:33
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0