Ojojoj...

Va längesen jag uppdaterade här då!!
Ledsen men jag har haft lite annat att tänka på den senaste tiden..

Goda nyheter tror jag, moderkakan i förra inlägget ;-)
har flyttat på sig nu så allt är som det ska igen..
Bebis ligger i säte ännu men det är ju dock 6 veckor kvar att
snurra runt på så det oroar inte mig.

Har tyvärr inte nåt särskilt att visa upp, har skickat en del alster
till Skaparlusten o Ilona bör ju få vara först med att lägga ut Dt-alster!
Har knåpat ihop en liten söt "gå-bort-korg"...på mottagarens egen begäran.
Inget speciellt, utskuren med min favoritkompis Sillen o dekorerad med
två knappar o lite Primor...nåt band oxå o fjärilarna är ju oxå Sillens...
Håll till godo, nu ska jag jobba men lovar att skärpa till mig med scrappingen..
Har ju fått hem en del läckerheter o nu när ultraljudet är över så kör jag på igen...

Stor Kram o Tack för att ni orkar med mig...thi.

image75

Kommentarer
Postat av: Linda

Whoah vilken läcker korg och trevlig "gå bort-present"! Ännu en grej man kan göra med sillen :-)

2008-03-12 @ 17:35:48
URL: http://lindadesign.blogspot.com
Postat av: Mette

Hej Gumman!!!! Vad härligt att höra från dig igen! :) Jag har saknat dig! :)
Vad skönt att höra att moderkakan nu ligger på plats. Jag håller tummar och tår för att den ska fortsätta att ligga där!
Vilken jättefin korg! Vilken bra present.
Jag gillar verkligen fjärilen! Har du köpt eller stansat? Såna skulle jag också vilja ha...

Sköt om dig!
Kramar
Mette

2008-03-12 @ 18:42:31
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: carina

Å va härligt att moderkakan fixat till sig, så du slipper oroa dig över den!!
underbar korg, en sån vill jag ha när du kommer och hälsar på mig;)
kram

2008-03-13 @ 10:33:04
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej gumman!

Åh vilka fina grejer du gjort.
Och korgen kommer GARANTERAT bli uppskattad :-)

Funderar på om jag ska ta en scrapp-kurs hos dig för det hade varit så kul att kunna göra sånt fint.
Men som du vet så räcker nog inte mitt tålamod till det :-D

Puss och kram

Mia

2008-03-13 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0