Skiss för Dts på croppen

Jag hann med en snabb o väldigt enkel Lo igår innan jobbet kallade...
Till croppen på Scrappiz.
Kategorin var att inspireras av en skiss med temat: Nöjd,
bara öppen för Dt:s o det är man ju nu så jag högg tag i den.

image89

Fast om jag är Nöjd med denna kan man ju undra...lite väl enkel kanske.
Men Nöjd med köket är jag!!!

Kära dottern ville prova på att scrappa när hon hörde att det fanns en tävling för barn
oxå...spanade in skissen till tävligen o satte igång att planera för fullt..
Dagen efter skrev vi ut skissen o hon satte igång.
Den tog ett dygn att knåpa ihop för henne men visst är den bra..
image90

Kommentarer
Postat av: Jeja

Heej!
Satt och kollade Scrappiz galleri i går, och jag behövde inte titta efter vilka som var dina alster, för det syns... Heja Punchinella :D Grymt fina är de iaf.
Formen på det gula kortet har jag klippt till själv. Jag har ju ingen sill, ju...
Och, jo, jag har lyckats förhandla mig till en tur till mässan :-) Vi ska ner på lördagen, jag och sonen, medan sambon och dottern får åka på egna äventyr.

Kram Jenny

2008-03-25 @ 15:03:31
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: yoli

Så mycket helt underbart du skapat sedan jag kikade in sist... när har du hunnit med allt... Gillar dina tags... de påminner en hel del om de jag gör just nu... :P Har du provat Impresser?? De är underbara i färgen....

kram Jorie

2008-03-25 @ 23:36:58
URL: http://www.yolis.blogg.se
Postat av: Anzan

Jaaaa, båda är jättebra!!! Vad söt hon är :)

Tokfia - jag använder ju Sakura Gelly Roll...men jag fyller i en extra gång när första lagret har torkat! ;) *kram*

2008-03-26 @ 15:31:26
URL: http://www.anzanscrap.se
Postat av: Mette

Helt underbar layout av dig igen vännen!
Och din Snö inne på Skaparlusten är också helt otroligt fin!
Som du vet så vrålgillar jag din stil! :)

Din dotter är så vacker och hennes layout är superfin den med! Vad duktig hon är!

Kram
MEtte

2008-03-26 @ 23:04:58
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0