Sirap..

Sitter o småsvär för mig själv.
Här skulle jag lagt upp mina layouter som jag gjort av SkaparLustens
Stora Februaripaket..men någon måste hällt ut ett par liter sirap i kablarna
för det går såååååååå långsamt här.
En layout tog över en halvtimme att få upp o då var inte ens hela bilden med..
Jag ger upp o provar ikväll. De har funnits ute på bloggen ett tag men jag vill ju såklart
även ha dom här...

Annars är allt lugnt. Jag jobbar helger, fiser o pillar naveln då o då..
Skuller cybercroppat på Scrappiz i helgen, skrev ut alla "tävlingar", knäppte några passande
foton men sen hände det inget mer. Har haft mina föräldrar med respektive här i helgen
för dottern fyller 14 i veckan som kommer. Kollat på film o jagat barn.
Tid fanns det väl men fick inget gjort ändå..så är det ibland.

Var på BVC med Lia i Torsdags, hon hade minsann gått upp 500g på 14 dagar!!!
Nu väger hon 7220...o är snart 10 månader...lillfisen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! ville bara lämna ett spår efter mej! Såg att du kanske skulle läsa Twilight's böcker...GÖR det! Min dotter samt alla som hon känner som läst dom är helt frälsta och betagna av dom.Har inte hunnit läsa dom ännu, tyvärr! Även filmen är bra och mystisk. Mycket fint du skapar. Tittar gärna in här igen.// Kram Annika

2009-02-25 @ 18:19:46
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: K8an

Förstår inte hur jag kan har missat din blogg! Du gör underbara saker! Kul att jag blivit led hit!

2009-03-05 @ 11:05:26
URL: http://imingarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0