Spela Hugo

Suck, ingen bebis här ännu.
Mådde skumt igår kväll, började rymma upp lite smått
här runt i huset o började packa väskor...
En till mig o bebis o en till Liten om det skulle behövas.
Gick o la oss i lugn o ro o vaknade av att det började kännas
i mage o rygg...molade lite o högg till ibland, nästan som
om bebis knep mig på insidan..en timme höll det
på o sen minns jag inget mer...somnade visst om.
Mått halvkonstigt hela långa dagen med lite mensvärk ibland.
Kanske kommer bebis snart.

Har iaf scrappat lite idag, en till Skaparlusten
som jag inte visar ännu o en till mig själv,
eller ja, Neo´s album då förståss.
En sida om Hugospelet till datorn som är poppis just nu.
Han är som alla vi andra här i huset..
Galna i Tvspel.. Playstation 3 rockar!!

image108

Rubriken är YouDo´s som jag köpt hos Skaparlusten...sött som attans!!
Stämpeln ute till vänster är Gel-a-tins "Big and Wild Things" är störtförälskad,
oxå inköpt hos Skaparlusten till ett bra pris!!

Tack för Titten kära vänner...

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh, den är underbar! Vilken fin uddkant du satt runt.

2008-04-26 @ 07:45:12
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: carina

Nämen har bebis inte kommit ut än!! du måste ha ett rejält snack men den och säga att vi scrappare hatar att vänta, så hon/han måste titta ut snarast=)

layouten är underbar som vanligt, vi älskar också tv spel, fast här är det wii som gäller=)

sköt om dig och hoppas väntan är över snart. kram

2008-04-26 @ 11:31:15
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Anzan

SUUUUPERFIN vännen!! Gillar verkligen din blå vågiga ram runt - och detaljerna. Snygg stämpel!!! *KRAM*

2008-04-26 @ 20:31:41
URL: http://www.anzanscrap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0