SkaparLusten Augusti

Jag fick MånadsPaket 2 av Ilona på SkaparLusten denna gången.
Paketet är mysigt med milda färger, nästan lite romantiskt
tycker jag med sina fina blommor och gammeldags stuk.
Jag scrappade snabbt ihop 3 layouter, det började klia i fingrarna
så fort jag fick upp paketet.
Ett scrappat brev från farmor blev det, en varm o mysig bild på
Far i son...o en av alla söta småsaker som Neo hittar på.

Knappar o halvpärlorna ingår inte i paketet.






Trots att paketet är välfyllt så lyckades jag att använda lite av en förpackning..
Pappret under fotot här på sista Layouten är "kartongen" som alla vackra
OH-ramar kommer med...
Journalingrutor i mängder får ni oxå, som funkar utmärkt som rubrik med!!


Kommentarer
Postat av: Malla

Tjenis vännen... Kollar in dina nya saker och dem är grymt läckra.... Ser att det e storasyster som har fått vara med på en av dina verk där...Jätet fint...=) Kikar in mer senare... Skicka gärna ett mail till mig om du har lust... =) Kramiz Malla!

Postat av: Karolina

Grymt snyggt!

2008-08-08 @ 22:49:41
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: malin

snygga layouter - du har lyckats ännu en gång :) sååå vackert! kram på dig, hoppas du njuter av sommaren

2008-08-09 @ 09:04:54
URL: http://mallafors.se
Postat av: HannaP

WOW vilka fina layouter!

2008-08-27 @ 09:20:44
URL: http://hannapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0