Adjöss 2009, Tjena 2010

Så sitter man här, det händer inte ofta längre men nu är det ju året snart
slut och snart kommer 2010...ett år som jag hoppas mer på.
Inte för att det varit fel på detta året, men luften och lusten för det mesta
tog plötsligt slut här. Trooor att det kan ha med jobbet att göra.
Visst fattade jag att jag inte skulle kunna hålla samma tempo när jag väl började
jobba men att allt skulle rinna av mig kunde jag väl aldrig gissa. Jag tror att ni
kanske får ett hum om hur illa det är när jag säger att jag inte kan komma ihåg när
jag besökte en scrapshop senast..och jag tog inte ett endaste foto på julafton.

Till alla er som tappert fortfarande klickar in här, ledsen över att jag aldrig uppdaterar.
Jag hoppas att 2010 ska bli bättre.

Kanske har ni märkt att alster o inspiration från SkaparLusten (som allt annat)..
Det är väl dags att tala om att jag lämnade teamet i höstas.
Jag kände att jag inte hade mer att ge helt enkelt, tiden där har varit fantastisk
men mot slutet var det inte längre kul att hämta ut paketen..hur fulla och vackra
dom än var så klickade inget längre och då är det ju inte heller rätt att fortsätta
ta emot och göra halvkassa alster som inte lockar eller inspirerar.
SkaparLusten och Ilona kommer jag alltid att bära med mig, mitt första uppdrag..
Kommer fortfarande ihåg lyckan över att bli vald, och Ilona är en varm människa.
Tack söta du för min tid hos dig!!

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År, tack för att ni fortfarande hänger med mig här
och jag hoppas verkligen att jag skärper till mig inom kort..om jag inte scrappar så
kanske jag kan skriva en rad eller två!!

Kram// Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott nytt år och jag hoppas att inspirationen infinner sig snart hos dig. Man måste få ha svackor, men förr eller senare ska du se att den plötsligt kommer tillbaka. KRAM

2010-01-03 @ 14:30:20
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Anonym

Sötaste vännen!



Saknar dig och dina härliga alster som jag förälskade mig i från allra första början Inget du har gjort var tråkigt! Hoppas att du hittar en ny rytm i ditt liv. Men kom ihåg att varje stund du upplever kommaer aldrig mer tillbaka så jag hoppas att din lust att bevara dem kommer tillbaka! Kram på dig!

2010-01-04 @ 19:17:24
URL: http://skaparlustens.blogspot.com
Postat av: Primia

Kommer att sakna dina layouter. Gillar ju din stil och du är oerhört inspirerande. Skickar en lång, varm kram och hoppas att lite inspiration och skaparlust smittar av sig på dig.

Ta hand om dig, att må väl är det viktigaste av allt även om det inte blir som man tänkt sig.

2010-01-06 @ 15:54:59
URL: http://www.primia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0