Ny, utpekande scrapstil sökes!

Jag är trött på att hoppa fram o tillbaka mellan olika scrapstilar.
Ibland är det shabby, ibland galet, ibland rent.. Det går väldigt upp & ner känner jag
o letar nu febrilt efter inspiration o nya saker att prova..
Handen på hjärtat nu:
Du kan inte peka ut mina layouter i ett galleri!!
Jag har scrappat i 4 år nu o hattar fortfarande fram o tillbaka, visst det är positivt
på ett sätt men jag känner mig redo för att fastna i det där ökända facket nu!!
Jag VET att det jag gillar varje gång är kladdet, så min nya stil kommer nog innehålla
en hel del av just det..kladd, tejp, oväntade saker-saker som egentligen kanske inte passar,
jag är trött på det raka..jag är trött på massor av papper överallt.
Jag får väl treva mig fram o hoppas att jag hittar en stil som pekar ut MIG snart!

Kommentarer
Postat av: Primia

Ja tycker så här: Alla sidor som jag gör som har varit roliga att göra och som jag är nöjd med ser jag som "min stil". Ja hattar, velar, tvekar, trevar, ändrar osv......... Bara jag har roligt under arbetets gång så får de bli va de blir.

Jag inspieras mest när du gör layouter med tejp, kladd och konstiga saker, men jag är ju "betraktaren" och det är den stilen som tilltalar mig mest.

Vad betyder då allt mitt babbel? Bara de att ja tycker du har en stil, "Annyt-stilen" och jagillar den skarpt!

Ha de gott!

2010-02-07 @ 16:55:55
URL: http://www.primia.blogspot.com
Postat av: Helena

Älskar ditt hattande! Tycker att de "bästa" scrapparna är de som är breda och har en varierad stil. Tycker absolut inte att du ska sätta ditt scrappande i ett fack, tänk så tråkigt det kommer bli. Det är ju i trevandet och sökandet som de allra bästa idéerna kommer. Så fortsätt som du gör, det är ju DIN stil. Å, förresten - ÄLSKAR det du skapar!



// Helena

2010-02-07 @ 20:57:59
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0