Veckans Skiss #2

NU mina vänner drar vi igång Veckans Skiss igen efter juluppehållet!!
Jag har längtat och hoppas att det knuffar igång mig ordentligt..
Sååå..håll utkik i bloggen varje Tisdag och Torsdag (minst ;-) då vi lägger upp
nya sköööna skisser och tolkningar både från oss inspiratörer och er läsare!
Första skissmakare ut är "Webmosterhelene" som jag tror dom flesta av er känner till,
rusa vidare till VSbloggen och inspireras...nu kör vi så det ryker!

Här kommer min tolkning av Helenes fina skiss:






Kommentarer
Postat av: Primia

Ja va glad ja blir! Du vet ju att ja saknat dina layouter. Tycker den här var kanonsnygg med så många fina detaljer. Ska försöka börja knåpa ihop något till Veckans skiss ja med.

Må så gott!

2010-01-12 @ 22:26:52
URL: http://www.primia.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.



Helt underbart vacker LO. Färgerna är bara så mjuka och härliga. SÅ snyggt.



Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.



Välkommen in

Lisbet

Articsisters

2010-01-15 @ 08:07:06
URL: http://www.articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0