Hej Vänner!!

Jodå, jag är kvar. Skäms lite för det usla bloggandet den sista veckan.
Jag har inte tröttnat redan, har inte haft lust eller ork helt enkelt.
Jag har scrappat ihop en liten låda (efter Pysselgummans förklaring i svenska tidningen)
Den ska flytta till Farfar vilken dag som helst. Han vet inte att jag bloggar så jag kan visa den här
utan problem. Har gjort en sån innan, till Farmor i julklapp, de är verkligén roliga att sitta med
o de tar ingen tid att  göra....tycker jag då.

Ska fota senare i eftermiddag när kortet är tomt igen..
Hoppas att ni har en gosig Påsk med massor av must, ägg o godis..
Kramar/ Anna

Kommentarer
Postat av: Helena

Tittade igenom din blogg. Jättefina LO:s du är superduktig.
Tack, för kommentaren i min blogg.
KRam
Helena

Postat av: Yvonne

Ibland har man varken lust eller ork så är det, det är helt OK! :-) Gosig påsk på dig med ;-)

2007-04-08 @ 21:35:22
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0