Jobbar.

Usch, jobbar hela denna helgen.
Det är såååå fint väder o man jobbar!
Fick sovmorgon idag, väcktes 10:30 (ja, jag är en sömntuta)
av maken o sonen som hade kaffekoppen med sig in i rummet.
Drog på mig mysbyxorna o gick fem steg, rätt ut i sommarvärmen
på trädäcket o bara njööööt. Jag ville verkligen INTE jobba men
det gick rätt bra iaf...12-18 så det var inte så farligt.
Blir värre imorrn, 13-22....uuuu.

Har hoppat på scrapliftstafetten igen, ska lifta liiindas "kärlek",
gillar den massor o min ligger halvfärdig på bordet.
Den kommer inte att bli hälften så mysig som hennes men
huvudsaken är ju att man inspireras o har kul eller hur!?

Så vill jag tacka för alla som hälsar på här o lämnar så snälla
o söta kommentarer...ni anar inte hur glad o stolt jag blir!!
Puss o kram så hörs vi på Måndag igen...förhoppningsvis
med resultat....Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

Ooootroligt!!! Fantastisk singstar, jag bara älskar honom o dej. Vilken fantastisk bild! Duktiga, duktiga du!

2007-04-27 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0