Mitt bidrag..

Äntligen är jag färdig med mitt bidrag till Scrapaddicteds Gäst-Dt tävling!!
Jag var helt inställd på hur den skulle se ut, letade febrilt efter papper
i mitt förråd utan framgång...det fick bli en beställning på nya papper samt
de nya skitcoola stämplar från Autumn Leaves (Eankoder) som INTE hann
komma.....GAHHHH!!

Nåväl...letade o letade o letade tills jag efter många om och men lyckade hitta
några som nog skulle gå...det tillsammans med vinylskivan på vinden
( ledsen kära undgomssnyggingar: BROS...ja de var ju sååå läckra när man var typ 12).
så blev jag äntligen färdig, och nöjd!

Ps, påminn mig gärna att jag MÅSTE köpa papper med mer färg!!!

image22

Velade rätt länge på om jag skulle montera skivan på ett Bazzillpapper, chalka
lite o kanske doodla det runt om men kom fram till att det är lite roligare om jag
inte gjorde det....så den ligger bara på nu för att det skulle bli lättare att fota den samt
beskära bort vår fina fotpall...

Kommentarer
Postat av: Anna (ronjabus)

Den här gillar jag! Jätte fin!

2007-04-22 @ 21:56:59
URL: http://asanden.blogg.se
Postat av: Mette

Jag gillar den!
Jag tycker att den är jättefin i de färger som du har använt! :)

Kram
Mette

2007-04-23 @ 09:39:12
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0