Mitt efterlängtade paket..

...har anlänt!!
Beställde clearstamps som är sååå coola o lite nya Cratepapper förståss.
Papprena får mogna till lite på mitt bord, jag har så svårt för att slakta nya papper.
Jag vill gärna titta o klappa lite på dem ett par dagar först!
Men..kära vänner, jag har provat stämplarna förståss.
Krafsade ytterligare bland spillet o lyckades hitta lite remsor o här är resultatet!!

image24

Visst är de läckra....koderna från AutumnLeaves...*älskar*,
Spillet är BasicGrey o doodlingen är min egen....

Nu ska vi ut i trädgården o leka i sandlådan (man blir aldrig för gammal)
o sen ska vi grilla lite kyckling...min man är världsbäst på det!!

Må Gott / Anna

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Superläcker LO!!!

2007-04-24 @ 22:48:53
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Mette

Åhhhh den här layouten är ju bara såååå himla fin!
Helt underbara färger och ett härligt kort!
Verkligen superfin!

Kram
Mette

2007-04-26 @ 11:43:27
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Claudia79

Jättesnygg LO!!:-) Tack för dina gulliga ord på min blogg!:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0