"Hemligheter" på SWEbloggen

Det här är så kul!! De har dragit igång en utmaning som handlar om "dig"..
Jag är PÅ jag är PÅ jag är PÅ... har visserligen påbörjat en BOM men det
albumet står vääldigt stilla just nu o har gjort det ett par månader.
Jag kommer inte direkt på nåt att scrappa om till mig själv..
Men nu..när man får temat serverat så går det ju inte att låta bli.
Jag ser verkligen fram emot detta!!
Första utmaningen gick ut på att scrappa om när man föddes,
Längd-Vikt-Stjärntecken-Datum-År-Stad....tror det var allt..
Här kommer mitt bidrag:

image52

Scrappade i de "förbjudna färgerna" plus att jag valde ett nytt format, A4.
Jag har efter rätt många Lo:s i 12*12 tröttnat liite smått på det
(kan vara därför som både min BOM o Bröllopsalbumet inte har fyllts på på ett tag)
så jag har tittat mig omkring lite för att se vilka alternativen var...6*12 provade jag förra
veckan men tyckte det var litet, 6*6 har jag gjort två album av till svägerskan o det
är ju ännu mindre...så ville jag prova letter, nu kommer det tröga in...
Blev inte riktigt klok på måtten, det är ju grymt ojämna mått på det, typ 21,69*29,87
(jag vet att siffrorna inte stämmer, ville bara i ord beskriva... thihi)
Det verkade helt enkelt lättare med A4, måtta ut o skär!!
O som jag TRIVS med det!!!
Nu ska jag scrappa färdigt en Lo som ligger på bordet...den blir nog rätt bra den!!
Massor av Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0