Varit på scrapträff

Idag har jag spenderat ett par timmar, 6 timmar närmare bestämt
på en mysig träff som Ingela hade fixat..det var spännande.
Lokalen var ljus o fräsch, mängder av tilltugg o fika..
Det började kl 10 o jag gav upp vid 16tiden, med total torka.
Ja, ni läste rätt.

Jag hade fixat allt, hade de bästa förutsättningarna för att kunna
fått nåt gjort...men icke. Tror att det beror på alla intryck, alla söta pysslare
osv. Tyvärr. Jag hade en halvfärdig Lo med mig som jag lyckades få klar,
det tog bara typ 3 timmar att stansa ut rubriken o lägga 3D lack på den.
Sen provade jag att ge mig på en skissutmaning...mitt i allt bytte jag papper.
Jag är nog ingen scrapträffsmänniska...jag önskar att jag vore det för det är
ju mysigt, att kunna dela sitt intresse med andra likasinnade...inte
bara visa upp nåt som man gjort för folk antagligen inte har en suck om vad
det handlar om. Vi får se om det blir fler...jag trivdes ju men det kan vara rätt bra
att få nåt nyttigt gjort oxå..inte bara dricka kaffe o titta på andra.

Väl hemma så försökte jag halvtappert igen med Lo:n...
men den är inte JAG..
Tror inte det är nån fara ändå med inspirationen nu här hemma på trygg mark..
tänkte att jag skulle ge mig på "Hemligheter" som SWEbloggen har imorgon!!

Beundransvärt att ni kom ändå hit, kram.

Kommentarer
Postat av: Anzan

Tack vad du e gullig!! Orden etsar sig fast i huvet & jag ska inte glömma dem!
Men du - jag e inte heller någon "scrapträffsmänniska". Har varit på 2 träffar & båda gångerna satt det låååångt inne. Kändes så löjligt när jag satt i 1 timme bara för att välja papper...och sen i 3 till för att göra klart LO:n. Nä...det var jättetrevliga tjejer, men vill jag få något gjort ska jag nog hålla mig till mindre sällskap :) *kram*

2007-08-26 @ 16:33:27
URL: http://annalennstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0