Yes, äntligen har jag scrappat igen.

Det är så skööönt att jag äntligen hittat inspirationen o skaparlusten igen!
Känns som att jag har varit borta alltför länge nu så jag vill bara scrappa hela tiden!!
Igår föll bitarna på plats o för första gången scappade jag två Layouter direkt efter
varann...vilken känsla det är, vill inte sluta....jag är så lycklig just nu o det kliar i
fingrarna heeeela tiden!!
Sen fick jag hejda mig lite...maken ville titta på film med mig så jag fick snällt
sätta mig o mysa en stund honom.
Men....jag har precis gjort en tredje o foton till en fjärde är utskrivna...
O nu medan jag fotade av dem för att lägga in de här så hittade jag bilder till
ytterligare två-tre Layouter!!! JAAAAAAAAAA, måtte det hålla i sig!

Gårdagens Layouter:

image43

En sida om hur söt Sonen är när man frågar honom om var olika saker el människor är..
Här fick han frågar var han själv var.....tokpekar sig själv i pannan *älskar* o säger
DAEEE..

Nästa...:
image44

Denna är jag ruggigt nöjd med...gillar papprena o akrylstänken som ska föreställa nagellack
såklart.  Som journalingen lyder så satt jag i köket o lackade mina tår, sonen stod o tittade
på intresserat o med stooora ögen...pekade o sa JA..JA... Jag tvekade såklart liiiite innan jag fint placerade
honom i mitt knä o satte igång, allt medans maken ovetandes grejjade i ett annat rum...
Lovar, jag ska inte göra det igen..

Dagens :
image45

Denna är gjord med papper som jag fick av Jane när hon hade erbjudandet med att få "gratisgrejjer".
Jag fick mängder av papper o jag skulle nog inte köpt hälften av dem själv med jag ser det som
en utmaning så jag är nöjd...
Faktiskt är det så att alla dessa 3 Layouter är av bilder som är tagna samma dag...o fler kommer
som sagt...denna om hur trött kära dottern var när vi gick på låååångpromenad!!

Det var det, nu ska jag fixa middag (i senast laget) o senare ska det tittas på fotboll..
TAck för titten o STORT TACK för att ni stöttar o inspirerar o förstår när det går trögt,
ni anar inte hur mycket det hjälper med lite puschar...

Kommentarer
Postat av: carina

Helt underbara alla tre!!! va otroligt läckert det blev med akrylstänken på nagellacks layouten! skönt att höra att du är på g igen, och vi får verkligen hoppas det håller i sig. kram

2007-08-07 @ 17:15:21
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Jenny / Jeja

Härligt, Anna! Skitsnygga layouter alla tre! Jag skulle nog aldrig ens våga komma på tanken att måla nagellack på sonen, sambon skulle nog aldrig prata med mig mer...
Kram

2007-08-07 @ 17:25:31
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Marie

åh vilka läckra sidor, så fina alla tre!

2007-08-08 @ 11:55:23
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: yoli

vilka underbara LO:s du gör... gillar extra mkt den med nagellack... är det riktigt nagellack du dropppat omkring... *så fint*
//jorie

2007-08-12 @ 12:00:45
URL: http://www.yolis.blogg.se
Postat av: Annyt

Jag bockar o bugar för alla söta kommentarer.
Yolie: det är vanlig akrylfärg som jag droppat på.
VARFÖR tänkte jag inte själv på vanligt nagellack???

2007-08-12 @ 15:09:37
Postat av: Junitjej

Vilka fina layouter!! Du är jätteduktig!

2007-08-17 @ 12:28:13
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anzan

Helt enkelt skitsnygga alla 3! Gillar dem på olika sätt.
Hur du fångat ett litet ögonblick i den första LO:n tex. Och nagellacks LO:n är ju hur bra som helst!!!

2007-08-23 @ 21:31:05
URL: http://annalennstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0