1:a Advent

Hoppas att ni har haft det mysigt idag, vi har!
Vi började dagen med en rejäl "sovmorgon"..
Vaknade runt 10:30 o gick inte upp ur sängen
förrän efter EM-lottningen...*harkel*

Sen bar det av till stora matkedjan för att handla
lite blockljus till adventsljusstaken....:
4 st mörkgrå krukor med vit mossa o dekosar,
blev supermysiga.
Handlade lite korv o köttbullar som vi åt i väntan på
det riktiga julbordet om ett par veckor.
Köpte även två Enar som vi ställde utanför dörren med
ljusslingor i såklart...stjärnonrna är upphängda o glöggen slut.

Stor Mysig Kram På Er!!

Kommentarer
Postat av: Mette

Glad första advent till dig också!

Vi har firat Lilla Julafton, så jag har redan ätit den första julmaten i år! Så himla gott var det må du tro! :)

Kram
Mette

2007-12-04 @ 11:47:29
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Lisbet

Helgen ska bli rätt lugn har fått hem Lisa marklunds sista bok som jag bara har till låns i två veckor. Så det blir att läsa den och många säger att man vill gärna läsa,,länge för den är bra. Tänker avsluta veckan med en blogrunda.

Ha nu en underbar helg.

2007-12-07 @ 14:45:59
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: AnnaEu

Hej, kul blogg. Var inne på Magnolias julkalender och hittade hit...Grattis till pyret i magen. Har två barn med 19 mån emellan. Det har funkat över förväntan. Lycka till! Hälsn Anna

2007-12-10 @ 01:12:14
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 08:53:06
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0