Albumet är påbörjat.

Japp, nu har jag fått ett jättepaket av bästa Jane med posten..
Fick det i fredags men har ju jobbat heeela långa helgen o gissa om det
har kliat i fingrarna!! Köpte en massa rubons o clearstamps, tyvärr var ena
stämpelpaketet slut men ist fick jag fylla upp med söta papper OCH...
StazOn-dynan som ska vara ypperlig till att stämpla plast o glas med.

Till saken...jag har alltså börjat scrappa "clear" o det är toksvårt med sååå kul!!
Vilken utmaning det är. Jag vill försöka visa så många bilder som möjligt från
början i albumet om ni förstår vad jag menar...thihi. Jag vill samtidigt försöka
att ha det "rent o städat"....
Så jag började med första sidan...gick rätt bra, sen fäste jag fotona på ALLA
andra sidor...så de hamnade så man kan se de flesta....det gjorde jag bakifrån.
Nu har jag dekorerat sida 2....väldigt lite i nuläget...o börjat liiite på sida 3...

Haha...jag går lite fram o lite bak...men det är SKITSKOJ...
Tror jag ska tillbaka o dekorera mera....får se vilken sida det blir denna gången!!
Kram mitt i lyckoruset.

Kommentarer
Postat av: eldh

Spännande! // Elin

2007-07-03 @ 09:42:11
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Jenny / Jeja

Väntar också paket bl.a. därifrån innan jag kan sätta igång. Väntade mig att få det idag, enligt packstatusen, men ack nej... så jag kan inte sätta igång med mitt :-( Fast jag går omkring och känner och klämmer på det flera gånger om dagen ;-) Och du, tröttrufset har övergått till hela-dagen-rufs här oxå, oftast med hjälp av inkletad banan, yoggi eller andra mumsigheter :-D
Kram

2007-07-03 @ 15:53:47
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0