Inget nytt under solen.

Tyvärr har jag inget att visa upp idag, inte för att jag inte har skapat nåt
utan jag har helt enkelt GLÖMT att ta foton på dem innan de lämnades vidare..
mitt nöt!!
Det var två kort som jag fick på beställning..o jag som inte är kortmakare,
gissa om det var nervöst..man vill ju göra sitt bästa.
Det blev bra, jag är nöjd o beställaren är nöjd.
Det ena var till en Golf-Instrukör o det andra till en 75åring..

Till GolfInstruktören hade beställaren skrivit ett roligt rim inuti kortet
o han  blev så glad o tacksam att han frågade om han fick dela på
kortet för han ville RAMA IN DET!! Det är ju väldigt roligt.
Men åh vad jag retar mig på att jag glömde föreviga dem med kameran.
Antagligen bara för att det var KORT o inte en LO..som man förevigar på rutin.

Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Grattis till dina lyckade beställningsjobb! Och du, jag har taggat dig i min blogg!

2007-07-22 @ 14:48:26
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Jenny / Jeja

Hej igen! Du får jättegärna lifta min LO! Blir bara glad att du vill det!
Kram

2007-07-24 @ 19:53:27
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Anonym

Först och främst vill jag tacka för din kommentar i min blogg. Tittar runt här i din blogg och blir jätte inspirerad, kanonfina Lo:s. Dessutm tycker jag nog allt att du kan kalla dej kortmakare för även dom var jättefina.

2007-07-26 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0