40 frågor o lika många svar..(förhoppningsvis)

Slösurfade o hittade dessa hos Carola

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
   Nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
    Jadå, har inte alla bästisar gjort det?

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
     Inga vad jag vet...Ad-droppar kanske!

4. Vad åt du senast?
   4 mackor,...majjo, purjolök o citronpeppar på två,
   älskade rödbetssalladen på två.
    

5. Har du fått någon komplimang idag?
    Njae..inte än.

6. Har du varit med i en rättegång?
    Nej o jag hoppas att jag slipper oxå.

7. Är du polare med grannarna?
    De som bor här sidan om ja,  resten hälsas det bara på.

8. Vilka språk pratar din mamma?
    Svenska, Spanska o Engelska.

9. Vilka länder har du bott i?
    Sverige

10. Senaste piercingen?
      Av naveln, tungan o läppen var det nog läppen...
      Tog ut den efter 2 dagar för jag stod inte ut med smärtan
      o efter förlossningen är alla väck o jag saknar inte nån...

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
       19 Maj...åkte till Varberg.
       Börjar misstänka att vår bil bara hittar till Maxi o våra jobb.

12. Gay?
       Nej.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
       Har aldrig däckat men spytt däremot, nästan var gång.
       Salongsberusad räcker för mig, en till o du hittar mig på 
       närmsta toa......o tro mig, där stannar jag!
      

14. Har du äggat någon?
      Jag har tyvärr ett vagt minne av att vi hade krig när jag var liten...

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
       Öhh...nej.

17. Har du varit på stranden?
       Udda fråga tycker jag. Självklart har jag varit på stranden men
       om man menar i år....nej.

18. Har du haft en stalker?
       Usch...JA.
        Hade en galning som brukade komma till mitt jobb.
        Det började väl med komplimanger o lite dricks o lite
       godis o sånt...tänkte inte så mycket på det.
       Ett par månade senare var vi några från jobb som skulle ut o festa
        Han dök upp med kompisar o bjöd på en öl.....preparerad o fin.
 
       Lyckades fatta att nåt var fel eftersom jag inte brukar bli snurrig på EN öl.
      Tog mig hem i Taxi, spydde som en gris, somnade på toa o vaknade 
      där kl. 16 dagen efter.
      
      Blev värre o värre o tillsist fick min dåvarande pojkvän komma o möta
       mig när jag slutade jobbet eftersom galningen följde efter mig.
      Slutligen snappade han upp min 25 årsdag o gav mig ett guldhalsband
      med hans namn i.....det var droppen..jag blev skitskraj o förbannad,
      en kollega lämnade tillbaks det med en spydig kommentar.
      Han visade sig en gång till....ville ge mig dricks som jag "vänligt men bestämt"
      avböjde till...han gav sig inte utan gick därifrån....på väg ut fick han tian
      i ryggen...jag slängde den på honom o skrek att jag inte ville ha hans jävla pengar!!
     Sedan dess har jag inte sett honom o hoppas att jag slipper oxå...


19. Minns du dina/din musiklärares namn?
      Yngve nåt o honom var det synd om.

20. Hur bra är din syn?
      Utmärkt tack.

21. Har du varit på ett party?
       Vem....har inte det?

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
       Aldrig i livet, har ett stänk av vatten o fiskfobi.....

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
      - Lycka till tjejjen, du är inte ensam!!

24. Har du varit utomlands?
       Ja, bl.a Spanien, Grekland, Singapore, Indonesien...
       Nämner inte Danmark, Tyskland o Finland.

25. Har du sett din bästa vän naken?
       Japp....till o med det!

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
      Får jag säga mitt eget??

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
     Njae...jag tror faktiskt inte det...även om det inte ligger i mig...att bråka sådär.

28. Var är dina syskon just nu?
      En älskad Storebror gottar sig i Barcelona sedan måååånga år tillbaka,
     De två små bor i Stockholm.
     En vilar i frid.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
       Okej...inga detaljer här men det var faktiskt nåt med sex.

30. Vem ringde dig senast?
      Min man.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
       10:01

32. Vad ska du göra i helgen?
      Kela med min familj, första lediga Fredag o Lördag på hela månaden...
     Söndag jobbar jag.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
      *springer o tittar*
      "Halloj, jag kan imorgon,, slutar 16:30 o är hemma17:00"

34. När var du riktigt sjuk senast?
      Fick njurbäcksinflammation i slutet på senaste graviditeten,
       ett tillstånd jag inte önskar NÅGON. Fyfaan vad ont det gjorde!!

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
      Tillhör inte groupisar som jagar....
      Däremot är jag släkt men en hel del....som Siw Malmqvist, Morgan Alling,  Joe Labero...
     
36. Vad finns i din bakficka?
      Just nu har jag mysbrallorna utan fickor...annars samlas allt möjligt
      där, som kvitto, pengar o småpryttlar där.

37. Har du färglinser?
      Uhhh...skulle aldrig klara av att pela så nära ögonen.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
      Slept like a baby..

39. Vad är det första du gör på morgonen?
      Byter blöja på sonen o röker medans vattenkokaren värmer vatten
     till sonens gröt.


40. Vad ska du göra efter det här?
       Surfa lite tills sonen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Carola

Tack för besöket! Helt klart kul att läsa andras såna här listor. Ryser av tanken på din stalker. Huvva. Skönt att du slapp karln!
Kramiz

2007-06-20 @ 00:04:21
URL: http://www.frejsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0