Har jobbat..

Jag jobbar varannan helg för att kunna stanna hemma liiite längre med min lille.
Denna helgen jobbar jag o har inte haft tid att uppdatera här som jag vill.

Inte för att jag har nåt nytt att visa riktigt ännu...har en Lo som är misslyckad
och en som det fattas lite detaljer på...som fotot o lite till  =D
Den är f.ö den första sidan till vårt Bröllopsalbum..

Jag kommer antagligen att visa er den misslyckade på Måndag,
när helgen o jobbet är över.. ska fota den.
Grejjen med den är att jag hade lite väl bråttom..
Jag är en såndär som ibland vill att scrappstunden ska ta slut
innan den knappt började.... om ni förstår...
Kan känna att det kliar i fingrarna o när jag väl börjar så vill
jag bli färdig  innan det ska tittas på TV
eller ätas eller nåt...klarar INTE att ha en Lo liggandes i flera timmar,
än mindre i dagar...nä, då får den hellre bli misslyckad.
Förhoppningsvis så LÄR jag mig nåt av det....som att andas
eller tänka...Thihi.
Nu ska jag slänga mig i Tvsoffan o mysa lite med filt o kaffe....
Kram på Er o Sov Gott/

Anna

Kommentarer
Postat av: eldh

Haha... känner igen det där med att det kliar så mycket i fingrarna att man bara vill att allt ska gå så himla fort... men jag skiljer mig nog från dig i att jag istället kan låta en LO ligga o "gro" innan jag blir riktigt nöjd. Kan även sätta in den i albumet och sen ta ut den igen när jag kommer på vad som saknas.. Men, allt är väl en skaparprocess! Scanna in LOen nu så vi får se! // Elin

2007-03-18 @ 15:41:36
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Annyt

Åh, det måste vara skönt att kunna låta dem gro,
önskar verkligen att jag kunde men jag är helt enkelt för rastlös för det...men jag SKA bli bättre..(kanske ska ha det som ett mål)
Lon kommer på beställning ;) upp i morgon...
Kramen

2007-03-18 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0