Hur har min dag varit än sålänge?

Jo tack...helt ok.
Liten vaknade runt 8 o då var det bara att släpa arslet ur sängen.
Så har Svärfar varit på besök, det är ju Torsdag o då får de pannkakor
på lunchen. De kör han alltid hit med så liten blir nöjd.
Han hade även med sig en liten present.. två tröjor varav det var bilar på den ena..
Liten har plötsligt gått o blivit tokig i bilar...inte bli mekaniker, inte bli mekaniker.
Han pekar ut genom fönstret o säger BrrrBrrr när det kör förbi nån o är man ute
så stannar världen upp när han får syn på en..han är för go!

Vi har även varit ute en sväng i trädgården..skitkallt i blåsten som vanligt
men vi stod ut i en dryg timme iaf.
Vi bor ju i en villa som var dagis från början så vi har det barnvänligt vi...
Timer till spisen högt upp på väggen t.ex och tomten är inhägnad.
Vi har även en lekplats: stor sandlåda med traktordäck, litet hus som man kan sitta
o bli bjuden på sandkaffe i och en rutchkana...hur tufft är nu inte det då??
Jag tror nog att vi kommer att spendera måååååånga timmar där ett par år framöver
eller vad tror ni?

Scrappa har jag velat göra hela dagen men kommer inte till skott.
Jag brukar skriva ut mina foton själv..för att inte bli så låst.
Nu är ju då alla fotopapper slut...suck.
De foton jag har framkallade är så tråkiga så inspirationen springer
skrikandes ifrån mig när jag plockar på dem....
Taperunnern är oxå slut, har ett par elaka fotofix kvar men jag kan bara inte med dem.
Det tar ju evigheter att fästa eftersom jag vill ha många på för säkerhetens skull
sen ska vi inte prata om hur tråkigt det är att pilla loss skyddspappret...
o att städa upp alla då.....man hittar dom till och med i sängen!!
*mer taperunners till folket tack*
Inga Gluedots, favoritchalken "CreamyBrown" är bortslarvad...stackars mig!!
Tur att mässan kommer till stan på Lördag...HÄR SKA DET SHOPPAS tills
plånboken skriker om att få flytta.

Antar att ni slutat läsa för längesen...
så alla ni som scrollat,

Jag har haft en bra men scraplös dag idag.
Kramen/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0