Så kommer den...

Har ju lovat att visa min misslyckade Lo...
Egentligen behöver jag nog inte kommentera den själv
men jag har iaf försökt att rädda den.
Medans jag höll på med denna så grubblade jag på olika rubriker
och ville ha med "Stoor Overall".....stämplade glatt med mina foamisar....
...........................harkel...............................................................................
När det var gjort tappade jag lusten (ni ser varför)


image5

Nu har jag försökt att rädda det som räddas kunde.
Fortsatte med rubriken, slängde på en massa 3Dlack,
placerade ut lite Primor o satte dit två Photoanchors
för att visa ögat var det ska börja...
(hittade det tipset i Scrapbooking m.m)
Med förhoppning om att det inte ska fastna på den
 ILLGRÖNA stämplingen...

Bilden har jag vela scrappa länge, hittade inga papper som föll mig i smaken
men så gled jag in på www.utmaningsverkstan.se/index.php
Där tog jag en skissutmaning o hittade papper direkt!!



Gillade skissen o gjorde en till min dotters album...
Lite enklare variant....

image6

Jag har ju blivit lite lat när det gäller dekorationer....
Det fick räcka med lite doodling kring Retroblommorna, en ram o Fluidchalk
(som man hittar på de flesta av mina Los) lite ritade stygn
två Blingbrads samt en Rub-On i hörnet...färdig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Å vilka fina!
Vad gulligt med den stooooora overallen till den lilla bebisen!!!

2007-03-20 @ 21:06:17
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0