Välkommen till min nya blogg!

Kul att du hittat hit!
Här kommer jag mest att samla mina Scrapbooking-alster samt prata av mig lite om allt möjligt..
Vem är då jag?
Anna heter jag o är 31 år ung. Jag är gift sen 05 o har två barn, en dotter på 12 år
samt en son som är 16 månader..som jag just nu är mammaledig med.
Jag började scrappa Januari 06. Efter att ha kollat runt lite i hobbybutiker halkade jag in på Scrappiz.se.
Där öppnade sig en helt ny värld för mig, jag drunknade i galleriet o blev snabbt beroende av forumet.
Strax därefter köpte jag mina första pysselsaker: Bebisblåa papper, bebischarms, foamstamps, akrylfärg samt fotofix (som jag för övrigt inte orkar pilla mer med)...senare på kvällen skapade jag min första Lo någonsin o jag var totalt fast i scrapträsket!!
Sedan dess har det blivit ett gäng  sidor, ett par kort o en lunchpail.
Hoppas att du återkommer o lämna gärna ett avtryck innan du går....
Kramen / Anna

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heej ! Jag ville bara kolla på din nya blogg och den var faktiskt fräck !

2007-03-19 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0