En tung dag.

Usch,, det är det minsta man kan säga om idag.
Vår älskade lille BosseBus...kattprinsen över alla fick somna in idag.
Han blev allvarligt sjuk för ett halvår sen, han hade svåra problem mad att
kissa o var inlagd på djursjukhuset i 10 dagar, hans liv hängde på en skör tråd.
Han blev bättre o fick komma hem igen.

I Tordags blev han värre igen...kräktes upp en hel del mat.
I går kissade han mycket lite, varken åt eller drack, ville bara sova.
Hela natten låg han i sin kattlåda o var allmänt kass...inget kiss på hela natten.

Det var inget lätt beslut att ta idag... han hade ont o låta honom gå
igenom ännu en behandling med otaliga katetrar o massor av droger kändes
inte bra....Min egosida skrek:
GÖR VAD NI KAN...kosta vad det kosta vill. Skit i hur han mår, han är min o jag VILL
ha kvar honom!!

Andra sidan viskade lugnt:  släpp taget, han mår inte bra, han är värd nåt bättre..
vi ses igen, nån annanstans, en annan dag.

14:15 idag somnade han in lugnt o stilla i min famn, efter 45 minuters gosande
o massor av tårar...

Sov gott älskade vän, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.. mammas älskling.

Kommentarer
Postat av: Mette

Tänker på dig...

Kramar
Mette

2007-05-07 @ 14:41:49
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0