I brist på nytt..

...kan jag visa upp en "tavla" som jag har gjort till en kompis.
Hon blev mamma för fjärde gången o jag ville leka loss ordentilgt
med detaljer o dekorationer. Var snabb som attan att lägga ut den på
Scrappiz utan att fråga om lov....kom på det o plockade bort den efter
ett par dagar. Nu har jag dock frågat om det är ok o hon sa:
-Ja såklart!!

image25

Har stämplat med magnetstämplar på bandet, målade tre hjärtan från hÄnglar o klippte ut
...ett för varje storebror osv osv...
Själv gillar jag den o det kändes liiite jobbigt att lämna den ifrån mig men jag har ju bilden kvar!!

Kommentarer
Postat av: Mette

Den är helt underbart fin!
Jag älskar den!
Vad duktig du är!

Kram
Mette

2007-05-02 @ 22:58:45
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Karolina

En helt underbar LO. Den kan jag sitta och titta länge på, så otroligt många fina detaljer (både små och stora) Förstår att det var svårt att göra sig av med den, det ligger mycket kärlek bakom en sådan LO.
/Karolina

2007-05-03 @ 11:47:46
Postat av: Therese

LO:n är älskad här hemma!!

Det finns inte en människa som går in i Linus rum utan att flämta och fråga "VAR har ni fått den ifrån?"

Pojken är ju extremt söt också ;-)

Kompisen/Mamman

2008-07-14 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0