Jag VILL scrappa.

Samtidigt känns det jobbigt, jobbigt att leta bland alla foton på datorn.
Tråkigt att skriva ut dem, tråkigt att leta bland papprena efter nåt som faller
mig i smaken...om jag nu hittar det öht.
Måste köpa nya papper...i mängder känns det som.
Har en drös som jag (o många andra) köpte när jag började scrappa...
Synd att man inte visste då vad man skulle komma att gilla...;-)
Så har jag mängder av Basic Grey, inga som klickar just nu.

Crate älskar jag i normala fall men inte ens de kickar igång mig.
Jag vill ha NYA PAPPER, papper med färg till att börja med.
Jag har verkligen inte ett enda papper som skriker glädje..
eller sommar, eller fest...eller skriker nåt alls.
allt är dämpat o softat....som om det är det jag behöver.

Stor Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0