Långt inlägg..

Mmm...jag tror att detta kan bli långt, vi får se.
Allt är bra med mig..om här är nån liten vän kvar som undrar.
Kan tänka mig att det börjar bli tråkigt att klicka på mitt namn för att
komma hit in o se att ingenting har hänt, sån är jag iaf..
..uppdateras det inte så hoppar jag över till sist.
Nåja.

Jag har faktiskt scrappat lite smått igen.
Har varit inne på 2peas galleri o där ryckte det faktiskt i scrapnerven.
Har valt ut ett gäng favoriter o börjat lifta..när man inte scrappat på
ett par månader så känner man sig som en nybörjare igen..
Man försöker lite trevande  o hoppas att man hittar tillbaka till
det trygga roliga igen. Men det känns ok, det här kommer att gå bra.
Som tröst har jag faktiskt beställt ett coolt "Snowday" till Qk:n..
har ju bara Studio o extremt tråkiga o "nästan aldrig använda Olivia".

Så har jag en rolig sak att berätta...... kanske en förklaring till scraptorkan...
Det bor en liten i min mage!!
Japp...jag är GRAVID igen...hela 16 veckor har gått.
Känns konstigt faktiskt...missuppfatta mig inte men jag är allt liiite nervös,
Liten kommer att bli Storebror om ett halvår eller så...liten liten.
Hoppas att det går bra, att det inte är så jobbigt med två små som jag tror..

Idag...har jag varit med på Litens dagis.
De hade Nobelmiddag, hur gulligt är nu inte det då..
Det kryllade av finklädda små..det kom en tjej som berättade om
Mulan, Poccahontas, Simba, Skönheten o Odjuret...till alla
dessa berättelser spelade hon på sin fiol...som var själva grejjen..
En del små blev rädda av ljudet o blev lite ledsna men tröstades snabbt
av någon fröken. Sååå roligt att få vara med o se hur de har det..
..även om det var en speciell dag.
Tre-rätters meny var det oxå...o jag fick en plats bredvid sonen..
Det skålades i höga plastglas, cider eller juice o röda mattan var framrullad.
Och jag som bara skulle stanna en liiiten stund för att ta en bild eller två...
En underbar dag!!

Stora Kramar Till Er!!

Kommentarer
Postat av: Anzan

ÅH va roligt att få något att läsa här igen :) Och GRATTIS till lilla pyret i magen!!!!!!

Var oxå med en dag på dagis för 2 veckor sedan och det var verkligen jättekul att se hur de har det på dagarna. Leah brydde sig inte det minsta att jag & Daniel var där (japp...pappa hade tagit ledigt han med) utan sprang runt som vanligt. Enligt fröknarna visade hon lite mer humör än vanligt, men annars så var hon "som vanligt".

Vill ju se något skapat snart så det var bra att du beställde lite nytt ;)

Ta hand om magen nu! *kram*

2007-11-09 @ 17:04:17
URL: http://annalennstrom.blogg.se
Postat av: Mette

Vad kul att du är här igen!
Och stort GRATTIS till den växande magen! Vad skoj! :)

Sköt om dig ordentligt!

Kramar
Mette

2007-11-10 @ 08:50:36
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: carina

Ååååå va roligt, och stort grattis!!!
du är saknad i cyberrymden, skönt att höra från dig i allafall=)
va mysigt det låter med nobelmiddagen=)

Många många kramar från mig!!!

2007-11-10 @ 17:58:10
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: eldh

Grattis tjejen!!!! Vad roligt! Kram på dig! / Elin

2007-11-11 @ 21:22:45
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Lisbet

Ibland så hittar man varken tid eller lust till blogg eller scrapping.Man får liksom vila sig i form genom att vara utan det.

2007-11-13 @ 07:14:37
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Yvonne

men GRATTIS!!! weeeheee!! Jag tappade datorlusten helt och hållet när jag var gravid!

Stor lycka till på vägen!

KRam

2007-11-13 @ 08:14:52
URL: http://www.yvonnescrappar.blogspot.com
Postat av: Helene

Hej där! Jag återgäldar ditt besök hos mig och passar på att tacka för din rara kommentar! Och så måste jag ju få säga GRATTIS till pyret i magen!!! Vad skoj :)

Kram

2007-11-14 @ 13:31:12
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0