Helt galet..

Då maken har bestämt sig för att sluta snusa idag så har vi inte gjort
någonting av nytta idag...MEN, jag har scrappat!!
Hela två layouter ikväll på en kort stund o jag är nöjd med bägge!!
Jag fick ju tre paket grungeboard i julklapp o de inspirerar till massor..
Jag har dock inte gjort något konstigt eller nåt som man inte kan göra med
vanliga chippisar men jag är tokförälskad iaf!!
KÖP GRUNGEBOARD...bara lukten av dem gör mig salig...
Skulle kunna sitta hela natten tror jag...spruta ur mig pyssel.
Får bocka av årets två första layouter, nån som har den dära
kalendern..designing with 2008, är den bra tro?

Kramar i lass// Anna 

Kommentarer
Postat av: Mette

Oj, du riktigt sprudlar!
Härligt!
Jag ser framemot att få se dina layouter...
Jag är såååå nyfiken på grungeboard....

Din layout i förra inlägget är så himla fin! Underbara färger ihop med ett helt underbart sött foto!

Önskar dig ett Gott Scrapår 2008!

Kram
Mette

2008-01-02 @ 11:02:11
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Lena & Lisbet

Vi behövde stämplar inför ett scrapprojekt som handlade om Sveriges vilda djur. Det resulterade i att vi tog fram lite stämplar och nu säljer vi dem vidare till er som har jägare i familjen, barn som är inresserade av djurspår eller någon som ser en möjlighet att göra ett snyggt kort med spår på.

Välkommen att titta in på vår blog.

Lena & Lisbet

2008-01-02 @ 13:23:14
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0