Mina ansökningsbidrag.

Japp, som jag skev i förra inlägget bestämmde jag mig för att söka
till Skaparlustens inspirationsteam. Nu är ansökningstiden slut
o jag passar på att visa mina bidrag..

Man skulle med två alster ( Kort el Lo ) inspireras av ett sött
foto föreställande två flickor som gick i vid en stand...
Jag gick i¨gång direkt på färger, lager på lager, kärlek osv..

Det som var extra roligt med mitt skapande var att jag faktiskt
fick gjort lite till mina egna album...det brukar ju bara bli till barnen..

image61
Alla som"känner" mig vet att jag inte bruka scappa i dessa färger men det var faktiskt
väldigt roligt o den flöt på av sig själv... Det enda som man kanske kan undra över är
varför jag i ett svagt ögonblick (planerade ingenting i förväg) valde att ringa in en 1a o 0a uppe
i Lacen....det skulle stå för att det faktiskt är tio år mellan mina barn, och att man kan ha roligt iaf!!


image62
Mina slappofötter...en såndär : Varför har jag tagit denna bilden?
Men den kom väl till pass...
Bilden man skulle inspireras av hade ett lugn över sig i det stora hela o jag föll pladask.
Lite mer JAG över denna layouten.


image64
Man skulle även skicka med nåt altrat...jag brukar inte altra så mycket utan med mera lust att
skapa i kroppen hoppade jag på en canvasduk..
Letade upp tidningspapper ( I brist på en bibel) som jag skrynklade o limmade på..
Sen målade jag allt slarvigt med MMs pearl blandat med distress.. stämplade lite
bubbelplast oxå..
Blötte ner papper o rullade ihop som en boll o chalkade..sydde fast det på cardstock
o limmade fast på tavlan..
Dekosarna är naturligtvis Grungeboard...stämplade, embossade o blingade.
Kan tillägga att på fotot väntar jag Neo...tre månader senare var han född...
Shit alltså vad liten jag var...o jag är inte mycket större denna gången..

Skickade även med en skiss o en favorit...som fick bli "Nattiti"...
Den är min favorit just nu o tillsammans med övriga så tror jag att den speglar
"min stil" rätt bra.... om jag nu har nån stil..
Nu är det bara till att vänta...o vänta...det blev ju hela 65 ansökningar till sist
så Ilona har ju en del att göra...håll en tumme för mig!!

Tack för att ni orkade ta er ända hit!!

Kommentarer
Postat av: eldh

Gud vilka snygg alster du gjort! Supersnyggt! Kram / Elin

2008-01-16 @ 15:20:07
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: carina

Men jösses människa!!!!!!!!!!!! canvasen är det vackraste jag sett, helt otroligt!layouterna är också tok snygga, du är bäst helt enkelt!! ja håller alla tummar jag har för dig=)

och en sak till....VA!!är du gravid på bilden!!??
själv såg jag ut som en spärrballong när jag var gravid, och gör fortfarande föresten=)

kram kram

2008-01-16 @ 18:11:35
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Mette

Dina alster är sååååå himla underbara!
Du ger mig alltid väldig inspiration och för det har du fått en Award inne hos mig! :)

Kram
Mette

2008-01-16 @ 18:19:10
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Linda

Jag bara äääälskar dina bidrag!! De är helt underbara och hur snygga som helst!

2008-01-17 @ 15:02:14
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: malin

åh vilka fina skapelser- hoppas du kommer med - LYCKA TILL! *kram*

2008-01-17 @ 22:56:14
URL: http://mallafors.se
Postat av: Åsis

Lycka till!
Otroligt fina bidrag.
Och jag säger också, vá gravid med 3 månader kvar.
Hm, jag önskar att jag också såg ut så.
Med tre månader kvar fick jag imorse kommentaren av en mamma på dagis:
Å, herregud så där såg jag ut när jag hade 1 vecka kvar.
Uppmuntrande :)

2008-01-18 @ 14:30:56
URL: http://annaastrom.blogg.se
Postat av: Elenor

Canvastavlan var hur fin som helst, har nyligen köpt två canvastavlor men inte klurat ut vad exakt jag ska göra med dem än, nu fick jag lite tips i alla fall. =)
Funderar på att göra någon tavla med sommarminnen till en kompis om inte annat! =)

2008-02-08 @ 11:58:02
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0