Shoppat lite

Jag har ju kommit på att jag inte gillar att stansa ut saker o ting
med min Qk-tång..(har för mig att jag har bloggat om detta ämne tidigare)
Jag blir genast lat o uttråkad o nästan tjurig när jag måste plocka fram den
till någon Titel eller dekoration...inte bra inte bra..
Jag funderar på att sälja den, tre alfan o en hel dröööös figurdies,
MEN...jag funderar bara, antagligen kommer jag inte till skott.

Så nu har jag shoppat ett gäng Thickers istället...
Hela nio förpackningar blev det o jag läängtar.
Gillar dem för man får mycket för pengarna, de är
lätta att dra fram o de kladdar inte..*me really like*.

Scrappade en Layout idag...nästan lite galen sådan..
Hoppas att solen tittar fram imorgon mellan stormbyarna
så jag får fotat lite..

En sak till förresten:
Såg på Scrappiz att Ilona på Skaparlusten
ska meddela vilka som kommit med i hennes DTgäng
i morgon..

Inte aaaaalls nervöst nu eller så ;-)

Kram o Sov Gott// Anna


Kommentarer
Postat av: Mette

GRATTIS Vännen!!!!!
Antar att du är i samma chocktillstånd som jag !!!! Vilken lycka!
Fan vad bra att både du och jag kom med! Det ska bli sååååå himla kul att jobba ihop med dig - och de andra tjejerna med förståss!!!!

Ha en underbar dag!!!!!

Kramar i massor!!!!
Mette

2008-01-27 @ 13:11:57
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Anzan

Samma känsla här...drar fram det där böket endast i nödfall, dvs när Thickers inte räcker till det ord jag vill ha :)
Sälj den & köp MASSA thickers istället ,) *kram*

2008-01-28 @ 20:13:42
URL: http://www.anzanscrap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0