Ny Layout är skapad.

Japp...passade på idag medans jag ändå är hemma för dagen.
Sonen spydde ner mig (tack o lov för täcket) inatt så det var bara att
kasta sig ur sängen, duscha, fylla tvättmaskinen o bädda rent igen.

Det var ju ett tag sen jag scrappade nåt eget o idag var/är jag riktigt sugen,
o fråga mig inte vad som hände med papprena...jag lovar att jag var inte arg
under processen men jag gick visst lite hårt fram på dem...men det var det värt!!

Jag har länge beundrat er som får till snygga närbilder på era detaljer
o gjorde ett tappert försök precis....lagom tnu när  solen försvinner...

image76

image77

Jaja...det är inte lätt att fota i uselt ljus...

Kommentarer
Postat av: Lotta-R

Åh vad glad jag är över att ha hittat in till din blogg, så mycket fint du gör!!!

2008-03-13 @ 21:39:53
URL: http://iettlitethus.blogspot.com/
Postat av: Malvina

hittade hit och hittad mycket fint

2008-03-13 @ 22:19:34
URL: http://www.skapatavmalvina.blogspot.com
Postat av: Claudia79

Underbart fin titel!! Är den egengjord? kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0