Mamman är trött o sliten o Liten har fyllt år

Puh, vilken helg.
Neo fyllde 3 i Fredags, då mös lilla familjen här med paket o tårta
på sängkanten..vi fick sjunga "Vi gratulerar " TRE gånger innan han vaknade till liv..
då drog han täcket över huvudet o vände sig om men när 4:e gången påbörjades
så skrattade han o satte sig upp. Paketen innehöll bl.a Lego o det gillades!
I Lördags hade vi kalas för släkten. Vi sa klockan tre med det blev ett öppet hus ist.
Utan att nämna namn så gillar inte alla alla o nån kom 12, nån kom 2, en 3 nån 18 o
till sist 19...puh..det blev inte ett dugg organiserat men va faan..tur att vi inte bjöd på varm mat!

Scrapbooking....va är det?
Jag har inte fått nåt skapat på sistone..jag är sugen men hittar ingen tid.
Loppan  "10 minuterstjejjen" är en pigg liten skit.
Hon ålar runt på golvet o är allmänt glad men sova ska hon inte.
10 minuter räcker under en hel dag o då bara om mamman ligger sidan om.
Neo har energi så det räcker o blir över, det ska spelas spel, golf, hockey..
tävlas i srint o konster hela dagarna, jag är helt slut!!

Ikväll ska jag på seans.
För första gången ska jag lämna Loppan i hela 5 timmar...jag är stressad som få.
Kommer antagligen sitta som på nålar o undra om det inte tar slut nångång så vi kan åka hem igen..
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Kirsten

Sorry, vi var tvugna att komma kl 19:00 (jobbet du vet)Klart det går bra ikväll och spännande ska det bli :-)

2008-11-25 @ 16:37:04
Postat av: ronjabus

Åh! Seans! Du måste rapportera hur det var!!

2008-11-25 @ 22:47:39
URL: http://www.asanden.se
Postat av: malin

inte konstigt att du blir trött... du borde ta dig en dag helt för dig själv (utan dåligt samvete), skaffa barnvakt och bara var för dig själv... det gör under för själen... :) scrappa kan du göra en annan gång, bara njut tystnaden ;) berätta hur det gick på seansen, hur funkar sånt - jag kan INGET :) kramkram

2008-11-27 @ 21:59:40
URL: http://mallafors.se
Postat av: ScräpEmma

Pust!! Det är slitigt med små...och kalas, ja. Vår mellantös blir 3 idag och vi ska ha ett litet kalas. Har satt tid 13-15, och nån hänger alltid kvar ett tag...jag skulle aldrig orka om folk kom och gick hela dan. Jag menar med kidsens tuppisar, middagsmat, nattning...Ja, jösses...



Ja, det var en liten kommentar till ditt inlägg :)

I övrigt vill jag tacka för titten hos mig, och välkomnandet till SkaparLustens gäng. Det är så fantastiskt kul, och enormt spännande...jag är stolt som värsta tuppen :)

2008-11-29 @ 10:56:55
URL: http://scrapemma.blogspot.com
Postat av: Mette

Hej Gumman!!!! Hur är det????

Gratta lillkillen från mig med en stor kram!

Längtar efter att få se något härligt scrappat utav dig! Du vet ju hur mycket jag bara älskar det du gör! :)

Största kramen!!!!

2008-12-01 @ 22:11:30
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0