Jag har inget nytt...än!

Jag vet, det var evigheter sen jag skrev nåt.
Jag lever...men har tyvärr inte något nytt att visa upp än men det kommer.
Tills dess får ni stå ut med lite babbel.
Lia fyller snart 6 månade, shit va tiden går.
Hon har ju rullat runt länge o nu försöker hon ta sig upp på knäna
o "juckar" lite då o då..det dröjer nog inte alltför länge innan det blir fart på
henne, hon har ju varit tidig med allt annat så.
Två små söta tänder har spruckit upp oxå utan problem, hon är sååå söt.
Sen dom kom har hon bara bitit i tutten (AJ SOM FAAN) en gång, innan bet hon
hejvilt...man kan nästan tro att hon förstår att det gör ont.
Jag ammar bara delvis nu..nätterna sover hon rakt igenom så det blir lite på
morgonen, nåt på dagen o självklart till natten.
Hon har kasat ner en kurva så vi fick rådet att stoppa i henne lite gröt o mat.
Gröten gillar hon skarpt, maten är svårare...flaskan med tillägg går ok.
När hon tar flaskan säkert tänkte vi att jag skulle börja jobba nån fredagkväll för att
få in lite extrapengar...inte för att jag längtar direkt men det kan vara rätt skönt oxå
att få träffa lite folk o vara social för en gångs skull.

Snart fyller Neo 3 år.
Funderar på om vi ska ha kalas för dagiskompisarna, lutar väl åt det.
O vad ska man köpa till honom?!
Han har varit galen i Spindelmannen o har en hel del med honom så
det blir det inte...nu är det Batman som gäller här.
Vi spelar ju en del Tvspel här i familjen som ni säkert förstått o ett av spelen
som går varmt är just LEGO Batman.
Såå...det får nog bli vanligt hederligt LEGO..han fick en byggsats av mina föräldrar
redan förra julen men då var det inte så intressant men så plockade jag lite i lådan
för ett tag sen o tillsammans med både Neo o pappan så fick vi ihop det o det var
riktigt kul ju....ja, alla tyckte nog det!!

Idag har jag varit hos tandläkaren..
Urk säger jag bara. Jag tycker verkligen inte om den yrkesgruppen.
Jag hatar att gå dit, hatar ljudet, lukten, alla hemska borrar, de sura pengarna som flyger iväg.
Men men det är ett nödvändigt ont.
När jag var yngre så åkte jag skateboard o lyckades en av gångerna att fastna med framhjulen
i en grop i asfalten o ni kan ju gissa resten..
Jag flög naturligtvis av brädan o landade i backen.
Skrapade upp hela höger ansiktshalvan o slog av en bit på framtanden.
Det var den jag lagade i dag.
Det var nämligen så att jag för tre veckor sen spelade GuitarHero (va, tvspel)
o när jag skulle dra på mig guitarren så slog jag upp den i ansiktet o tanden åkte...
Det är sååå typiskt mig...så undrar jag då o då varifrån min son har fått sin klantighet ifrån...hmm.

Nä, nu kallar familjen på mig.
Förhoppningsvis blir det lite scraptid över idag så jag får nåt gjort..känns som att jag tappat bort hur man gör.
DTpaketet har landat o det är läckert som vanligt, ska hitta några passande foton bara
sen scrappar de nog sig själva...

Tack för att ni står ut med mig!!


Kommentarer
Postat av: Mette

Ska bli så himla spännande att få se vad du gör med DT-paketet och vad du fick för papper! :)

Din layout i förra inlägget är bland det snyggaste jag har sett. Så himla underbar!

Du är bäst Vännen! :)

2008-11-02 @ 22:16:50
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Fia

Håller med Mette! Är nyfiken på vad ni fått! Layouten här under är verkligen heeelt fantastisk och unik! Kram!

2008-11-03 @ 23:39:48
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Malla

Heeeej...hahha...Du lilla gumman.... Jag sitter här och skrattar åt den händelsen när du trillade av skatborden...jag kommer ihåg det som om det va igår...När du och jag åkte skatbord på knä...det va utanför busshållplatsen på Fredriksdal..och du flög i backen och jag asgarvade åt dig... du sa,... Jag slog ut min tand och jag sa...Näää det gjorde du inte...jooo sa du...och minsann...Hade du inte lyckats slå ut den... =/ Vilka minnen... stackars dig gumman..Pussar dig på pannan och ber om ursäkt för skratten..både nu och då..Kram Malla!!

2008-11-08 @ 00:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0