Stendött, jag vet.

Ber om ursäkt för den extreeeeeemtt tråkiga bloggen jag har just nu.
Det har varit sommar, semester o familjetid som prioriterats.
Alla scrapsaker har samlat på sig ett rejält lager med damm, det börjar bli dags
att leta upp dom igen...Veckans Skiss kör igång på Tisdag o jag har minsann
en tolkning här sidan om mig...;-)

Annars är det sådär..om ca 1 vecka börjar jag jobba heltid igen.
16 månader har gårr i en rasande fart. Lia växer så det knakar nu, Neo med.
Hon går, springer, dansar, busar..klättrar som en tok o stoppar allt i munnen.
Prata kan hon oxå..

Haaai (Hej),
Weeeooo (Neo),
Allååå (Hallå)
Titta,
Dääää (Där)
Mamma,
Pappa...jajamen..två dagar efter min senaste Lo sa hon Pappa..
Ayoo (Hejdå)
Wooow
Aggi (Honey *pekar neråt*)

Det är dom jag kommer på nu.
Plus en hel del annat som jag inte har hittat nån översättning till ännu ;-)

Inskolningen är i full gång förståss..det går väl ok. Vi lämnar henne korta stunder,
hon blir superledsen när vi går, lugnar sig lite, kommer på att vi gått, blir ledsen igen
och så har det rullat på..
Det känns piss, vill inte missa mina barn. Vet att vi har ett superdagis men ändå.
Ångesten flåsar mig i nacken..
Vill inte vara med mer..kan nån stanna tiden..eller ge mig en slant så jag kan vara hemma liite till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0