Veckans Skiss #49

Dags att inspirera med en ny tolkning av Veckans Skiss...
Denna gången är det sötaste Carina som står för skissen och jag lovar,
den är inspirerande och det finns mååånga sätt att tolka den. Susa gärna vidare
och spana in den o alla tolkningar. Jag har sagt det många gångar nu men jag säger det igen..
Vi vill se din tolkning!!!



Min tolkning är kanske lite "mörk". Jag menar det att blanda död, svarta krackelerade fladdemöss,
svart tyll och annat dystert är väl kanske inte det första man tänker på när man ska skapa om kärlek...
Den här bara blev och jag gillar den! Man får passa på att skapa nåt sånt här nu när vi äntligen syns
tillsammans på bild..vi träffade ju Jenny Sandberg för ett tag sen och hon kan fan trolla!! Vilken tjej hon är
och vilka bilder hon tar...grymt!!

Scrappa På!!

Kommentarer
Postat av: carina

den är sååå jäkla läcker!!! du rockar♥

2009-12-02 @ 20:24:35
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0