SkaparLusten *Januari*

Med risk för att bli tjatig så måste jag ha världens bästa DTmamma!
Ilona är fantastisk på alla sätt o vis, hon stöttar, pushar, myser, skrattar
o allt annat ni bara kan tänka er!! Jag stormtris verkligen hos henne, att
få skapa under hennes namn är en ära!
Inte konstigt att man blev glad när frågan om jag ville vara kvar hos henne
ett tag till damp ner här i burken för ett par veckor sen..
Tack för förtroendet Ilona.

Denna månaden fick vi en uppgift, Ilona bad oss att  altra något.
Det innebär väl i stort sätt att man inte bara skapar en vanlig layout..
Ist kan man pyssla ihop något eget av papper, eller klä om nån klocka kanske..
Ni förstår säkert.
Dessutom fick vi själva välja vad vårt Januaripaket skulle innehålla..jag vet jag vet...lyx!
Jag valde Three Bugs In A Rug´s söta lilla "Memorybox" och (om ni nu inte redan räknat ut det )
några papper ur Basic Grey´s nya ljuuuuuuva "BitterSweet". Stickers, blommor, Thickers, tags, spets
fick oxå plats i varukorgen..kan ni se paketet framför er.....sockersött.

Jag valde såklart att göra den här lilla boxen till Lia.
Bakom varje foto står det hennes längd o vikt plus något litet om varje månad.
Ett genialt sätt att spara o dokumentera framstegen det första året.
Nu är hon inte ett helt år ännu så på de fyra sista sidorna är bara baspappret monterat!









Allt utom de små minibokstäverna på framsidan hittar ni hos SkaparLusten


Kommentarer
Postat av: Pimmi

Åhh de är så fina de där boxarna, och vilken dröm att få välja sitt eget paket. Men du jobbar ju för dey också, och vilket jobb du har gjort. SÅ SNYGGT!! Kul för Lia att ha när hon blir större Ha det bra Kram Emma

2009-01-20 @ 23:50:00
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Anzan

Shit va snyggt! Och en jättebra idé!! *Kram*

2009-01-21 @ 08:54:55
URL: http://www.anzanscrap.se
Postat av: Karolina

WOOOWW!!! Detta var ju HUR fint som helst, vilken skatt för lilltjejen.

Pappersserien landade i min brevlåda för några dagar sedan men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med dom, måste nog klappa på dom några dagar först.

Tack för all inspiration du delar med dig av.

/Karolina

2009-01-22 @ 20:50:23
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0