Jag pausar visst

Det är inte helt frivilligt. Har hamnat i nån svacka nu i semestertider men hoppas att
kunna återställa den inom kort. På Tisdag åker jag till stora staden, jag ska äntligen träffa
sötaste Anzan. Vi har mailat fram o tillbaka i snart 2 år tror jag men avstånd och små barn
har gjort det lite svårt att komma till skott tidigare...det ska bli så jäkla kul!!
Vem vet, om hon sparkar mig o jag henne så kanske vi båda får nåt scrappat!!

Hoppas att jag hinner fingra liite på DTpaketet som ligger här o väntar innan jag åker
till jobb ikväll..måste försöka skaka fram nåt nu!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har nog alla våra perioder och som tur är kommer alltid lusten tillbaka igen!

Kram

2009-07-31 @ 15:56:26
URL: http://drullputta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0