Kräksjukan härjar

Puh säger jag bara...eller Ulk kanske passar bättre!
I Lördags slog kräksjukan ner som en blixt från klar himmel,
Lia började o Neo fortsatte dagen efter..och som han fortsatte!
Ingenting fick han behålla o jag ringde Barnakutens rådgiving i panik.
Jag fortsatte, Mange med..O Loppan igen..lite bättre..dags igen..o så har
det rullat på! Nu börjar det kännas bättre. Barnen blir piggare för varje dag
o petar i sig mer o mer mat. Hoppas att vi inte får fler bakslag..Lia hade ett igår
men det var väl mitt fel som trodde att hon skulle må bra o sova middag bättre
med en halv flaska välling!
Nåväl, jag ska inte äckla er mer, ville bara berätta att min tolkning av skissen denna
vecka uteblir ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0