Ett gäng Veckans Skisser..

Hej Hopp..
Nu var det allt ett tag sen jag var här, livet tog över ett tag men nu känner jag att
jag börjar hitta tillbaka..lusten att scrappa har varit som bortblåst. Funderade på allvar att
lägga ner det men har insett att det vore ganska dumt. Jag tycker ju om det, även om inte
lusten finns där alltid..har funderat i banor som att jag är för gammal, sakerna tar för mycket plats..
Men, det är trots allt fler än jag som har glädje av att jag gör det här..därför kommer jag tillbaka!
Tror mig ha hittat en ny skräpig Annytstil, ni får avgöra. Nu skiter jag i hur stökigt det blir, huvudsaken är
ju att allt kommer på papper..jag trivs bäst om jag får spraya o stöka lite. Jag trivs med bleka, dova färger..
gärna skitiga..layouterna tar inte två timmar att göra längre. Det går fortare för jag sitter inte längre o vrider o vänder på allt..funderar inte längre, jag gräver mycket bland spillbitarna o köper bara papper som jag VET
att jag kommer att använda..borta är dom skrikiga, skarpa färgerna som sticker i mina ögon..för nu iaf ;-)
Har jag bara lite mist, tejp o spillbitar i min närhet så går allt som en dans..I´m back!!

Veckans Skiss #36

En layout med två av alla dom bilder som Lia tar med min iPhone,
så gott som alla bilder är på hennes egna ben...tro mig, det är mååånga!


Veckans Skiss #35

En layout om vilka iFånar våra barn är, på tåget till Köpenhamns Zoo,
det är tur att vi har vars en iPhone..jag o maken..ännu bättre är det om vi får låna dom ibland.

Veckans Skiss #33

En layout om hur Loppan plötsligt började skrika efter popcorn så
fort hon blev arg..

Skisstävlingen Vecka #25

En layout utan ord..hon är sprallig, glad, arg, livlig o fantastiskt full av energi..
varje dag!!

Veckans Skiss #17

Sedär, jag kan rakt o rent ibland..sötaste småskitarna.

Tack, för att ni stått ut utan mig ;-)..
för att ni envist kommer tillbaka o undrar om det hänt nåt här....
Jag hoppas att jag är här för att stanna ett tag.
Stor Kram till Er/
 Anna


Kommentarer
Postat av: helen

jättefina layouter allihop! men roligast var rubriken: ifånar!!! :)

2010-09-09 @ 15:49:12
URL: http://scrappfabriken.blogspot.com
Postat av: ronjabus

Underbara LO! Jag har också en paus i scrappandet just nu, men hoppas att jag ska hitta tillbaka igen! Härligt att se dig här igen! Kram!

2010-09-11 @ 21:44:30
URL: http://asanden.se
Postat av: Tone K.

Så kul at du er tilbake :o)

Jeg har hatt blogg-adressen din i bloggen min hele tiden.....hadde et håp om at du ville dukke opp igjen :o)

Knallflotte LO`er du har laget, skikkelig fine ! :o)

Gleder meg til å se mer ! :o)

God helg !!

2010-09-11 @ 23:30:51
URL: http://www.tonesscrapperom.blogspot.com/
Postat av: Marit

Men tjejen!



Det var väl en återkomst med bravur!!!



Jätteläckra allihop, nu ska jag kika mer på detaljerna =)



Kram

2010-09-12 @ 23:10:54
URL: http://maritsblog.wordpress.com
Postat av: Mette

Åhhhh vännen ! Vad jag bara älskar din härliga stil! Och vad jag är glad att du är tillbaka! :)



Kram!!!!!! Och Puss!!!!!

2010-09-14 @ 20:47:14
URL: http://mettka.blogspot.com
Postat av: Nenne

sh*t alltså!!! Det är väl just det som skapandet handlar om - att bara göra det man VILL och känne4r för, bara strunta i förväntningar och hur det SKA vara, tror du picasso tänkte på hur det SKA vara? Näpp! Kul att du hittart glädjen i att skapa igen!



Underbara alster, gillar speciellt "fotolia" snyggt med tejpen tvärs över fotona! och den sista raka, rena attraherar kmig för jag vill kunna/prova det också!



Storkram!

2010-09-18 @ 12:04:20
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0