Veckans Skiss #7

Känns som att det är dags att visa upp min tolkning av Veckans Skiss
Liten började på simskola nu i Januari..
Han är helt tokig i vattnet, dyker, bubblar, slänger sig hejvilt.
Bilden tog jag precis innan hans tredje lektion & när vi var på väg hem sa jag
till min man att "dom kommer att flytta upp honom närsom"
Mycket riktigt, efter femte lektionen var det en stolt kille som visade upp
en riktigt snygg Baddare på sin KIZZ-tröja :-D
Imorgon är det dags för andra lektionen i hans andra grupp.
Kika in på bloggen för att se skissen jag jobbat efter o mer inspiration från flickorna.

Kommentarer
Postat av: Anzan

Du e så sjukt duktig tjejen!! Nu ska kameran med nästa Söndag till simskolan!! :) P.s Mailet e på väg...det skrivs i omgångar! ,) // Segis

2011-02-22 @ 09:16:41
Postat av: Annette

Så jätteläcker LO! Alldeles perfekt avvägt med dekorationer och snyggt mistat.

2011-03-02 @ 08:54:08
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0