Veckans Skiss #9

Hoppsan, så har jag visst missat att blogga FÖRRA VECKANS SKISS *harkel*

En layout som jag (om jag får säga det ;-) blev mäkta nöjd med!!
När jag tittar tillbaka på många av mina layouter så undrar jag vad jag höll på o tänkte med.
DETTA är jag, jag är grön o gul, jag är "mistig" o slarvig! Ska bara lära mig att komma ihåg det, det känns som att jag ständigt trevar o söker...famlar osäkert.
Textremsor höll jag på med för flera år sen o fattar inte varför jag slutade, jag gillar dom men jag är som
sagt många gånger lat av mig, det var väl lite jobbigt att klippa ut dom :-)
Nä, mer skit o remsor till folket...I LIKE!!
Layouten visar att mina minsta faktiskt kan vara sams en liiiten liiiten stund då o då, dom bråkar o slåss
för jämnan o jag är grymt trött på det. Jag borde kanske scrappa ett par sidor med deras tjafs men jag har
fullt sjå med att sära på dom..9 av 10 gånger är det Loppan som drar igång allt. Hon tetas konstant, tar Neos saker från honom, kastar iväg vad det nu än är han håller på med..hon kan helt enkelt inte gå förbi honom utan att göra nåt..hon bara måste slå till. Han den stackarn tar rätt mycket innan bägaren rinner över o då räcker det att han tar tillbaka nåt eller lossar på hennes fingrar runt hans arm eller bara säger NEJ LIA...då brister hon totalt o stortjuter o kommer till mig o vill ha tröst...en riktig filur är hon, vår Loppa!!
Layouten sitter uppklistrad vid mitt bord o tro mig, jag har tittat på den många gånger när det hettar till...tsss.

Kommentarer
Postat av: favvismaria

Häftigt att se andra scrappa efter ens skiss! :) Riktigt fin! Hur har du fått det ena pappert att se ut som det är utrivit från ett block?

2011-03-10 @ 10:37:02
URL: http://www.favvis.blogspot.com
Postat av: favvismaria

Ja, jag tänkte väl det! Satt och klura på om det kunde vara så enkelt och det var det visst! Väldans piffigt iaf! Får provas nästa gång jag sitter vid pysselbordet. Just nu är det mkt digiscrapping som gäller dock... :)

2011-03-10 @ 22:20:51
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0